Drama Rindu Awak 200 Peratus

Drama Rindu Awak 200peratus mengisahkan kisah perkahwinan Zill Faezrul IqbalZul Ariffin dan Armel AisyaAyda Jebat yang diaturkan oleh keluarganya. Dia juga sering dikenali sebagai klon atau kembar Wawa Zainal disebabkan muka mereka yang seiras.


Rindu Awak 200 Pelakon

Nampaknya artis Malaysia bernama Zul Ariffin yanag merupakan pelakon drama Rindu Awak 200 peratus yang sedang meletup-letup dalam drama Slot Akasia TV3 sekarang ini terus menjadi sebutan dan kegilaan ramai selepas gandingan Zul Ariffin bersama Ayda Jebat dikatakan cukup serasi.

Drama rindu awak 200 peratus. Pada awalnya Armel Aisya menentang perkahwinan paksa itu dan seringkali meminta cerai dari Zill. Laki aku tu dahla hantu drama. Walaubagaimanapun ada juga berita ataupun kontroversi yang mengatakan pelakon didalam Rindu Awak 200 agak kekwat dan tidak melayan peminat dengan baik.

Ayda Jebat mula dikenali selepas membintangi drama Rindu Awak 200 bersama Zul Ariffin. Meskipun hanya watak biasa saya tiada masalah kerana apa yang penting saya ada kerja. Pada awalnya Armel Aisya menentang perkahwinan paksa itu dan seringkali meminta cerai dari Zill.

Mungkin kali ini Rindu Awak 200 Peratus kembali untuk drama raya bagi mengubat rindu penonton yang setia menyokong drama ini. Episod terakhir drama ini disiarkan pada 1 September 2014 dan Rindu Awak 200 digantikan oleh Maaf Jika Aku Tak Sempurna. Pada saya dalam keadaan kehadiran pelakon yang begitu ramai saya tidak boleh terlalu cerewet dalam memilih watak katanya.

Full Episod tau dari Episod 1 hinggalah ke Episod 28. Drama ini juga memang jadi antara drama paling HOT waktu sisarannya dulu. Kehangat drama bersiri Rindu Awak 200 masih lagi terasa dan tidak dapat dinafikan bukan sahaja drama tersebut tetapi hero dan heroinnya turut terkena tempias populariti yang semakin naik dengan jumlah peminat yang ramai.

Drama Rindu Awak 200peratus mengisahkan kisah perkahwinan Zill Faezrul IqbalZul Ariffin dan Armel AisyaAyda Jebat yang diaturkan oleh keluarganya. Drama Rindu Awak 200 memulakan tayangan perdana pada Selasa 15 Julai 2014 jam 658 petang di Slot Akasia TV3 menggantikan drama Kerana Terpaksa Aku Relakan yang berakhir sehari sebelumnya. Ni siapla konfem aku lepas ni aku tak boleh tengok channel lain dah.

Sinopsis Rindu Awak 200 Rindu Awak 200 peratus gambar drama Rindu Awak 200 pelakon Rindu Awak 200 OST Rindu Awak 200. Haihhh tak habis habis lagi ke drama adaptasi novel ni. Biodata Zul Ariffin Pelakon Drama Rindu Awak 200 Gambar Ekslusif.

Dia punya layan tu mengalahkan pompuan. Saksikan drama bersiri Rindu Awak 200 bersiaran mulai 15 Julai 2014 tayangan setiap hari Isnin hingga Khamis jam. Drama Drama Rindu Awak 200 Rindu Awak 200 Episod 19 Rindu Awak 200 Peratus Tonton Rindu Awak 200 Full Episode 18 Aug 2014 Tonton Rindu Awak 200 Episod 20.

Ayda Jebat pernah menjadi penyanyi separuh masa di Restoran Delicious. Alhamdulillah sejak drama Rindu Awak 200 peratus popular ramai mengenali saya dan tawaran berlakon semakin banyak. Berdasarkan komen-komen di Instagram Zul ramai yang tidak sabar untuk melihat Zul Ariffin dan heroin cantik Ayda Jebat kembali beraksi.

Ok kalau korang nak tengok drama Rindu Awak 200 secara online korang boleh tengok pada link yang mrs pip kongsikan di bawah. Slot Akasia di TV3 pada bulan Ramadan ini berjudul Rindu Awak 200 Peratus. Ayda Jebat sebenarnya adalah bekas pelajar Akademi Fantasia Musim Ke-9.

Habis tergendala semua program aku nak menonton cite faveret aku. Bila dia start layan drama rindu 200 aku dah tau dah. Drama 28 episod yang akan ditayangkan bermula 14 Julai 2014.

Peminat novel semestinya tertungu-tungu drama ini kerana novel Rindu Awak 200 antara novel yang paling laris dijual pada tahun 2013.


Lirik Lagu Maafkan Aku Asfan Ost Rindu Awak 200


Rindu Awak 200 Episod 1 Youtube


Ost Rindu Awak 200 Kau Tercipta Lah Ahmad Youtube


Rindu Awak 200 Peratus Malaykokoo


Rindu Awak 200 Posts Facebook


Rindu Awak 200 Peratus Kembali Temui Penonton


Rindu Awak 200 Posts Facebook


Rindu Awak 200 Posts Facebook


Rindu Awak 200 Promo Oleh Zul Ariffin Youtube


LihatTutupKomentar